Appointment Coordinator

Detalles de la oferta

Working from Monday to Thursday only.


Job Requirements:
• 6 months to 1 year of customer service experience
• Fluent in both English and Spanish
• Proficient in navigating Apple product systems
• Ability to build and maintain strong customer relationships

Responsibilities:

As a Customer Service Representative you will:
• Provide exceptional service to our valued customers
• Utilize your language skills to assist English and Spanish-speaking clientele
• Navigate Apple product systems to address customer inquiries effectively
• Foster and strengthen customer relationships to enhance their experience

What We Offer:
• Competitive salary.
• Professional growth opportunities
• A positive and collaborative work environment
• Joining a team with a proven track record in the industry

Please do not apply if you do not speak fluent english.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Azafata Y Volanteo

Brindamos oportunidad de incrementar ingresos en horarios que se ajusten a tus necesidades. Solo personal serio y comprometido. Enviar numero donde contactar...


Desde Inc. Design - Panamá

Publicado a month ago

Agente De Telemercadeo

Atención vía telefonica al cliente, brindando información sobre nuestros modelos de flota disponibles, ventajas y beneficiosAtender los diferenctes canales d...


Desde Servicios Turísticos Panameños, S.A. - Panamá

Publicado a month ago

Operador De Equipos Publicitarios

**Manejo y operación de los siguientes equipos**: ?-Plotter de impresión - Laminadora - Router CNC - Cortadora Laser Habilidades - Manejo y organización de ...


Desde Cerostress Graficas S. A. - Panamá

Publicado a month ago

Creación De Una Pauta Publicitaria En Revista

Sobre este proyecto writing-translation / others-6 Abierto Necesitamos desarrollar una pgina entera de publicitar del software ebs wms de la empresa jms. Est...


Desde Workana - Panamá

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-31T16:06:47.514Z