Los reportes de hallazgos deben realizarse a todas las áreas involucradas, siempre manteniendo con conocimiento a los Gerentes del área, y en caso de ser necesario níveles jerárquicos más elevados, al igual que las área de Aseguramiento de Ingresos, Facturación, Productos, Procesos y las que sea necesario involucrar.Cumplir con los SLA´s de gestión del área.Requisitos: Capacidad de planificación y orientación a resultados.Manejo intermedio de Excel, Word y PowerPoint.Auditoria de la Calidad.Atención de IncidenciasManejo de Clientes Internos y Externos.Bachillerato o estudios universitarios en Administración de Empresas, Contabilidad, Finanzas, Derecho y/o carreras afines. (deseable)Competencias: -Análisis y resolución de problemas-Comunicación avanzada y habilidades de influencia-Visión para los negocios-Trabajo en equipo y colaboración-Toma de decisiones en situaciones difíciles y manejo de objeciones. -Resolución de dificultades en la operaciónWe are a leading multinational company of mobile services, internet and cable television that is present in Latin America and we are the leading telecommunications company in Panama. In Latin America, Tigo has been recognized for several years in the "Great Place to Work" ranking as an excellent company to work for.
Our people are our most precious asset. Tigo Panama directly employs more than 2,500 people nationwide and offers internal growth opportunities to its staff. We have a firm purpose that moves us and unites all of us who work in the company: "To build the largest digital network to connect Panamanians by developing the communities we serve and improving their quality of life." Sangre Tigo runs through our veins, we are proud of our company and its history, we are innovative, we are passionate, we live to improve our communities and our clients are at the center of everything we do. We invite you to be part of our Tigo family!