desempeño)Sólidos conocimientos en gestión de personas, resolución de problemas, gestión de proyectos y una actitud de orientación hacia la práctica en el día a díaSólidos conocimientos en prácticas de recursos humanos, diseños de políticas y legislación laboralOrganización, orientación al detalle, recursividad, alto grado de confidencialidad de la información y capacidad de priorizaciónExperiência comprobada en coaching, influencia y asesoramiento a todos los níveles de la organizaciónHabilidad para relacionamiento interérsonal, empatía y liderazgo de equipos en un ambiente multiculturalExcelente habilidad de comunicación escrita y verbalSólidos conocimientos en computación, gestión y procesamiento de datos, herramientas de comunicación, planilla y software de gestión de recursos humanosWe are a leading multinational company of mobile services, internet and cable television that is present in Latin America and we are the leading telecommunications company in Panama. In Latin America, Tigo has been recognized for several years in the "Great Place to Work" ranking as an excellent company to work for. Our people are our most precious asset. Tigo Panama directly employs more than 2,500 people nationwide and offers internal growth opportunities to its staff.We have a firm purpose that moves us and unites all of us who work in the company: "To build the largest digital network to connect Panamanians by developing the communities we serve and improving their quality of life." Sangre Tigo runs through our veins, we are proud of our company and its history, we are innovative, we are passionate, we live to improve our communities and our clients are at the center of everything we do.
We invite you to be part of our Tigo family!